https://sputnikportal.rs/20240814/do-kraja-godine-trstenik-i-vrnjacka-banja-na-mrezi-auto-puteva-1176094130.html
До краја године Трстеник и Врњачка бања на мрежи ауто-путева
До краја године Трстеник и Врњачка бања на мрежи ауто-путева
Sputnik Србија
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић обишао је радове на изградњи Моравског коридора, на деоници од петље Кошеви до села Медвеђа... 14.08.2024, Sputnik Србија
2024-08-14T13:11+0200
2024-08-14T13:11+0200
2024-08-14T13:11+0200
економија
србија
србија – економија
економија
саобраћај и инфраструктура
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/08/0e/1176093839_0:75:1601:975_1920x0_80_0_0_26ad649b11f5952409d78f445d06702f.jpg
Весић је рекао да су на деоници од Кошева до Медвеђе у току радови на асфалтирању моста преко Западне Мораве и указао да је Моравски коридор један од најважнијих ауто-путева у изградњи у Србији, јер ће повезати два ауто-пута, „Милош Велики“ и ауто-пут Београд-Ниш.Како је рекао, до краја године биће пуштено у саобраћај око 30 километара од Кошева до Врњачке бање.Весић је изразио очекивање да ће до средине наредне године бити завршена и деоница Чачак-Адрани, а до краја 2025. године и од Врњачке Бање до Адрана, чиме ће се коначно спојити Бања и Краљево.Директор „Коридора Србије“ Александар Антић рекао је да је сваког дана на градилишту Моравског коридора ангажовано више од 4.000 радника, са готово 2.000 јединица механизације.Додао је да се радници на тој деоници суочавају са различитим изазовима.„На ових 30 километара, имамо четири велике денивелисане раскрснице, које треба изградити и довести у фазу да могу безбедно да се пусте у саобраћај. Завршавамо петље Кошеви, Велика Дренова, Трстеник, Врњачка бања и сва ова насељена места имаће добру комуникацију са новим ауто-путем“, додао је Антић.Погледајте и:
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/08/0e/1176093839_100:0:1499:1049_1920x0_80_0_0_9dc7271a07473809b58f44f5f4907ecd.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
србија, србија – економија, економија, саобраћај и инфраструктура
србија, србија – економија, економија, саобраћај и инфраструктура
До краја године Трстеник и Врњачка бања на мрежи ауто-путева
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић обишао је радове на изградњи Моравског коридора, на деоници од петље Кошеви до села Медвеђа код Крушевца, где се уверио да радови теку по плану и да ће до краја године бити завршена деоница од Крушевца до Врњачке бање, када ће и бања и Трстеник бити прикључени на мрежу ауто-путева.
Весић је рекао да су на деоници од Кошева до Медвеђе у току радови на асфалтирању моста преко Западне Мораве и указао да је Моравски коридор један од најважнијих ауто-путева у изградњи у Србији, јер ће повезати два ауто-пута, „Милош Велики“ и ауто-пут Београд-Ниш.
„Суштински, Моравски коридор оживљава цео овај крај, повезује Чачак, Краљево, Врњачку бању, Трстеник и Крушевац и омогућава да више од 500.000 људи добије брзу саобраћајну везу, да обезбедимо да нове инвестиције и бољи и квалитетнији живот за све људе“, рекао је Весић.
Како је рекао, до краја године биће пуштено у саобраћај око 30 километара од Кошева до Врњачке бање.
Весић је изразио очекивање да ће до средине наредне године бити завршена и деоница Чачак-Адрани, а до краја 2025. године и од Врњачке Бање до Адрана, чиме ће се коначно спојити Бања и Краљево.
Директор „Коридора Србије“ Александар Антић рекао је да је сваког дана на градилишту Моравског коридора ангажовано више од 4.000 радника, са готово 2.000 јединица механизације.
„Ово је најинтензивније градилиште у Србији. Радови иду јако добро, већ имамо 20-ак километара под два слоја асфалта, а започети су и радови на завршном слоју асфалта на појединим деоницама. Асфалтирамо мост преко Западне Мораве, дуг око 500 метара, и на њему радимо завршни слој асфалта“, информисао је Антић министра Весића.
Додао је да се радници на тој деоници суочавају са различитим изазовима.
„На ових 30 километара, имамо четири велике денивелисане раскрснице, које треба изградити и довести у фазу да могу безбедно да се пусте у саобраћај. Завршавамо петље Кошеви, Велика Дренова, Трстеник, Врњачка бања и сва ова насељена места имаће добру комуникацију са новим ауто-путем“, додао је Антић.