00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Ко ће чинити Трампову владу?
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

До краја године Трстеник и Врњачка бања на мрежи ауто-путева

© MGSI/PREDRAG MITIĆРадови на изградњи Моравског коридора
Радови на изградњи Моравског коридора - Sputnik Србија, 1920, 14.08.2024
Пратите нас
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић обишао је радове на изградњи Моравског коридора, на деоници од петље Кошеви до села Медвеђа код Крушевца, где се уверио да радови теку по плану и да ће до краја године бити завршена деоница од Крушевца до Врњачке бање, када ће и бања и Трстеник бити прикључени на мрежу ауто-путева.
Весић је рекао да су на деоници од Кошева до Медвеђе у току радови на асфалтирању моста преко Западне Мораве и указао да је Моравски коридор један од најважнијих ауто-путева у изградњи у Србији, јер ће повезати два ауто-пута, „Милош Велики“ и ауто-пут Београд-Ниш.
„Суштински, Моравски коридор оживљава цео овај крај, повезује Чачак, Краљево, Врњачку бању, Трстеник и Крушевац и омогућава да више од 500.000 људи добије брзу саобраћајну везу, да обезбедимо да нове инвестиције и бољи и квалитетнији живот за све људе“, рекао је Весић.
Како је рекао, до краја године биће пуштено у саобраћај око 30 километара од Кошева до Врњачке бање.
Весић је изразио очекивање да ће до средине наредне године бити завршена и деоница Чачак-Адрани, а до краја 2025. године и од Врњачке Бање до Адрана, чиме ће се коначно спојити Бања и Краљево.
Директор „Коридора Србије“ Александар Антић рекао је да је сваког дана на градилишту Моравског коридора ангажовано више од 4.000 радника, са готово 2.000 јединица механизације.
„Ово је најинтензивније градилиште у Србији. Радови иду јако добро, већ имамо 20-ак километара под два слоја асфалта, а започети су и радови на завршном слоју асфалта на појединим деоницама. Асфалтирамо мост преко Западне Мораве, дуг око 500 метара, и на њему радимо завршни слој асфалта“, информисао је Антић министра Весића.
Додао је да се радници на тој деоници суочавају са различитим изазовима.
„На ових 30 километара, имамо четири велике денивелисане раскрснице, које треба изградити и довести у фазу да могу безбедно да се пусте у саобраћај. Завршавамо петље Кошеви, Велика Дренова, Трстеник, Врњачка бања и сва ова насељена места имаће добру комуникацију са новим ауто-путем“, додао је Антић.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала