00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Алекса Јелић: Земља без културе је земља без идентитета
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Шта су све договорили Путин и Моди и зашто је важна посета руског председника Индији?
16:30
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли ће преговори Русије и Америке укључити – Србију
17:00
60 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Звездин Тома: Први интервју после победе над Фенером – сањамо Ф4
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Делегација београдског метроа састала се са фирмом „Гуангџо метро“

© Sputnik / Лола ЂорђевићЛокација у Макишком пољу где ће бити изграђен депо будућег метроа
Локација у Макишком пољу где ће бити изграђен депо будућег метроа   - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2025
Пратите нас
Делегација ЈКП „Београдски метро и воз“ састала се данас са компанијом „Гуангџо метро“ у кинеском граду Гуангџоу и том приликом су се додатно упознали са развојним плановима и постигнућима ове компаније.
Директор предузећа „Београдски метро и воз“ Андреја Младеновић изјавио је да су за пројекат метроа у Београду изузетно важни поуздани партнери, као што је „Гуангџо метро“ са којима сарађују дуже од годину дана, као и да су њихови стручњаци присутни у Београду, заједно са компанијом Пауер Чајна и раде на дизајну наших станица и тунела.
Гуангџо Метро основан је 1992. године, а прва линија пуштена је у рад 1997.
Како је речено на састанку, само метро у Гуангџоу има више од 750 километара пруге, док интерсити линије обухватају 338 километара.
Током протеклих година добила је 286 награда за иновације и научно-технолошке пројекте на националном и локалном нивоу, укључујући и престижно признање „Национални изванредни инжењерски тим“ које додељују Централни комитет КП Кине и Државни савет.
Радови на метроу у граду Гуанџо рађени су уз помоћ ТБМ машина, односно „машина кртица“, које за израду метроа у Београду стижу у Србију другој половини 2026. године.
Делегација ЈКП „Београдски метро и воз“ обишла је данас производне погоне фабрике Компаније за тешку индустрију кинеске железничке градње (CRCHI - China Railway Construction Heavy Industry), задужене за израду ТБМ (TBM - Tunnel Boring Machine) за потребе београдског метроа.
Ове машине, познате и као „кртице“, кључне су за ископавање тунела и представљају једно од најзначајнијих улагања у савремену технологију у оквиру пројекта.
Оба ТБМ-а биће допремљена у Београд у другој половини 2026. године, чиме ће почети најзахтевнија и најважнија фаза изградње метроа.
Овај сегмент посете Кини је значајан јер ће се ЈКП „Београдски метро и воз“ упознати са комплетном методологијом, детаљима и процедурама израде машина, на лицу места.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала