00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ВЕСТИ
Да ли је Макрон закаснио са идејом да прича са Путином?
13:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
20:00
60 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Немања Јовановић: Звер сам био, јагње ме дотакло
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Проверавамо да ли је било неправилности у поступању банке: НБС о реклами за кредит путем Вајбера

© Sputnik / Маријана КолаковићВајбер/Вибер - илустрација
Вајбер/Вибер - илустрација - Sputnik Србија, 1920, 23.12.2025
Пратите нас
Народна банка Србије саопштила је, поводом притужби грађана да су у приватним порукама на апликацији Вајбер приметили да им се после речи као што су кредит, банка и слично појављу рекламе једне банке, да имају непосредна сазнања о томе и да у складу са својим надлежностима, предузимају супервизорске активности у вези са том конкретном поруком.
"Ако утврдимо неправилности у поступању банке, банци ће бити изречене мере, а НБС о томе може да објави обавештење на свом сајту", речено је Танјугу у Народној банци.
Из НБС објашњавају да су банке у обавези да финансијске услуге оглашавају у складу са начелима истинитости, избалансираности и транспарентности информација, као и примерености садржаја, у складу са Законом о заштити корисника финансијских услуга и Одлуком о ближим условима оглашавања финансијских услуга.
Истичу да је, што се тиче конкретног случаја, неопходно у одговарајућем поступку утврдити све чињенице и дати правну квалификацију.
То, додају, није могуће учинити само визуелним прегледањем таквих порука, већ озбиљним приступом, пре свега у смислу утврђивања чињеница, давања правне оцене, и на крају мера које банка треба да предузме да отклони последице евентуалних неправилности и поштовањем процедура које захтевају одређено време.
Зато би, наводе у НБС, било неозбиљно и непрофесионално да пре тога медијима достављају прелиминарне ставове и мишљења о поступању банке.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала