00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Ко у Грузији покушава да спроведе обојену револуцију?
16:30
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли је могућ НАТО без САД?
17:00
60 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Српски софтвер погодан за извоз у Русију

© Sputnik / Валентина БулатовићСрпски и руски привредници у ПК Србије
Српски и руски привредници у ПК Србије - Sputnik Србија
Пратите нас
Фирме из Србије су препознале прилику да повећају извоз својих прехрамбених производа у Русију, услед санкција Европске уније, због чега је присуство српских предузећа на руским сајмовима неколико пута повећано, изјавио је данас директор московског „Експоцентра“ и тамошње привредне коморе Сергеј Беднов.

Беднов је излагачима из Србије понудио могућност организовања велике националне изложбе у „Експоцентру“, на којој би била представљена не само српска економија, него и култура, историја, традиција.

Србија је важан партнер Русије у европском региону, због чега је циљ да се даље учвршћују и шире инвестиционо-привредне и хуманитарне везе, истакао је Сергеј Беднов током састанка у Привредној комори Србије.

Трубачки оркестар Дејана Лазаревића на Сајму туризма у Москви - Sputnik Србија
Србија на Сајму туризма у Москви (фото)

„Српске компаније су осетиле простор који је повећан услед санкција Европске уније Русији, те се учешће на изложбама и сајмовима прехране повећао неколико пута. Није реч само о воћу и поврћу већ и о месу, млеку и млечним производима“, рекао је руководилац московског „Експоцентра“.

Беднов је додао да је национална изложба, коју српским фирмама нуди „Експоцентар“, прилика да се поред разних сектора економије представе и културне и историјске вредности одређене земље, што позитивно утиче на њен пословни маркетинг.

„Национална изложба, за разлику од других изложби, говори не само о економији земље, него и о самој земљи, о њеној прошлости, садашњости и будућности. Због тога очекујемо позитиван одговор од Привредне коморе Србије и Министарства економије Србије како бисмо размотрили сва важна питања у вези с одржавањем такве изложбе у Москви“, навео је Беднов.

Он је додао да је „Експоцентар“ спреман да пружи добре услове за организацију колективних штандова у оквиру изложбених пројеката у сфери намирница и прехрамбене индустрије, иновативних технологија, здравства, лаке индустрије и обраде дрвета.

Руска делегација размениће искуства и с представницима Београдског сајма, као и с представницима разних пословних асоцијација, преко којих ће се повезати с предузимачима и робним произвођачима из Србије.

Штанд Србије на Међународном сајму хране ВрлдФуд у Москви - Sputnik Србија
Са чим ћемо на руско тржиште

Потпредседник Привредне коморе Србије Мирослав Милетић је истакао да Србија, поред производа прехрамбене индустрије, има и веома квалитетан софтвер који би могла да извози у Русију.

„Србија има своје брендове и врло квалитетне, високоразвијене индустријске производе, такође. Чак имамо и компаративну предност у многим областима. Сајам попут „Експоцентра“ у Москви, који има око 1,7 милиона посетилаца годишње, као и укупан обрт од 800 милиона долара, за наше сајмове је мисаона именица. Зато морамо добро да организујемо и припремимо наше фирме, заједно са свима који могу да помогну да искористимо наше потенцијале“, рекао је потпредседник ПКС.

Милетић је током састанка с руском делегацијом истакао да спољнотрговинска размена две земље већ четири године бележи раст од 30 одсто годишње, као и да је тај тренд повољан и у првој половини ове године.

Према Милетићевим речима, иако обим производње у Србији у овом тренутку не може да задовољи потребе  тржишта многољудних земаља као што су Русија, Индија или Кина, треба подстицати извоз како готових производа тако и технологија и знања. 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала