00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ВЕСТИ (реприза)
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Русија испитује нове млазне моторе ПД–14

© Sputnik / Алексей Филиппов / Уђи у базу фотографијаТурбомлазни мотор ПД-14 представљен на салону авијације МАКС-2013
Турбомлазни мотор ПД-14 представљен на салону авијације МАКС-2013 - Sputnik Србија
Пратите нас
Русија је почела испитивање најновијег млазног мотора за путничке авионе који би директно парирао моторима који се уграђују на најновије моделе „Боингових“ и „Ербасових“ авиона.
Российский истребитель нового поколения Т-50 на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2011 - Sputnik Србија
МАКС 2015: Времеплов и нови авиони

Уједињена авио-производна корпорација (ОДК) разрадила је турбомлазни мотор ПД–14 који ће се користити на најновијим авионима „иркут МС–21“.

Ради се о двопроточном мотору нове генерације, који ће моћи да обезбеди погон авионима носивости од 12,5 до 18 тона.

Нови авион МС–21 са овим моторима подићи ће Русију у сам врх земаља по производњи авиона и парираће најновијим „ербас А320нео“ и „боинг 737макс“ авионима.

© Sputnik / Алексей Куденко / Уђи у базу фотографијаУнутрашњост авиона Иркут МС-21
Унутрашњост авиона Иркут МС-21 - Sputnik Србија
Унутрашњост авиона Иркут МС-21

Према речима главног инжењера Александра Иноземцева, техничке карактеристике мотора омогућавају да се смањи ниво шума на 10–15 децибела, док ће емисија штетних гасова бити око 40 одсто мања од његових највећих супарника као што су ПВ1400Г, који производи америчка компанија „Прат енд Витни“, као и ЛЕАП–1А компаније „Си–Еф–Ем Интернешенел“.

Он је прецизирао да су већ обављена три лета са новим моторима, као и да су у току провере издржљивости у најразличитијим временским условима и при најразличитијим температурама.

На пројекат изградње новог мотора потрошено је око 1,1 милијарда долара. То је први такав пројекат у савременој руској авијацији.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала