Уједињена авио-производна корпорација (ОДК) разрадила је турбомлазни мотор ПД–14 који ће се користити на најновијим авионима „иркут МС–21“.
Ради се о двопроточном мотору нове генерације, који ће моћи да обезбеди погон авионима носивости од 12,5 до 18 тона.
Нови авион МС–21 са овим моторима подићи ће Русију у сам врх земаља по производњи авиона и парираће најновијим „ербас А320нео“ и „боинг 737макс“ авионима.
Према речима главног инжењера Александра Иноземцева, техничке карактеристике мотора омогућавају да се смањи ниво шума на 10–15 децибела, док ће емисија штетних гасова бити око 40 одсто мања од његових највећих супарника као што су ПВ1400Г, који производи америчка компанија „Прат енд Витни“, као и ЛЕАП–1А компаније „Си–Еф–Ем Интернешенел“.
Он је прецизирао да су већ обављена три лета са новим моторима, као и да су у току провере издржљивости у најразличитијим временским условима и при најразличитијим температурама.
На пројекат изградње новог мотора потрошено је око 1,1 милијарда долара. То је први такав пројекат у савременој руској авијацији.