„Хиљадити шип је призмастог облика и налази се у темељу стуба пруге на керчкој страни“, наводи се у саопштењу.
Побијање шипова одвија се без престанка. У принципу, градитељи морају да поставе више од седам хиљада шипова, од којих су скоро хиљаду призмасти стубови пресека 400 пута 400 мм.
Са таманске стране у основе друмских и железничких путева побијају се армирани шипови којих ће бити скоро 800 комада. Носачи у водама мореуза и на острву Тузла представљају делове најсложеније геологије и постављају се на челичне цевасте шипове којих има више од 5,5 хиљада.
„Кримски мост се истовремено гради на осам локација. За организовање изградње израђена је сва неопходна помоћна инфраструктура: приступни путеви, складишта, бетонске инсталације и помоћни објекти у Керчу и Тамани“, наводи се у саопштењу.
На изградњи је ангажовано више од две и по хиљаде људи из различитих региона Русије, укључујући и Краснодарски крај и Крим.
Керчки мост биће најдужи мост у Русији и његова дужина износиће 19 километара. До децембра 2018. објекат ће бити отворен на друмски саобраћај, а возови ће почети да га користе 2018. године.