Ова друштвена мрежа засад спроводи истраживање како би проценила да ли има интересовања за ту идеју, преноси Би-Би-Си.
Корисници који би плаћали добили би приступ Твитдеку, са побољшаним приступом, који нуди много више од Твитера, али компанија није наговестила да разматра да уведе плаћање за „обичне“ кориснике сервиса.
Међутим, како се наводи, ова идеја долази у тренутку када се корисници све више окрећу другим мрежама, попут Снеп чета.
О тој идеји, Твитер је испитао мали број корисника.
„Ми редовно испитујемо кориснике како бисмо прикупили податке о искуствима корисника Твитера и како бисмо доносили боље пословне одлуке. Испитујемо неколико начина да Твитдек буде кориснији професионалцима“, наводи се у саопштењу компаније у коме је корисницима описано и како ће радити нова „алатка“.
Како се наводи, она пружа могућност гледања, објављивања и упозорења, попут аларма, трендова, анализа активности, као и могућност компоновања и распоређивања алата по прилагодљивој табли.
„Биће дизајниран да олакша функционисање, повећа публику и пружи увид у много више садржаја и информација“, наводи се у саопштењу.
Уколико се уведе, та алатка ће моћи да се пореди са услугама других компанија које нуде побољшане начине за коришћење.