00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Јапанци „полудели“ за српским опанцима

© Фото : ТигарТигар, обућа, опанци
Тигар, обућа, опанци - Sputnik Србија
Пратите нас
Последњих месеци на велика врата, као модни детаљ, враћа се и најстарији и најпознатији „Тигров“ производ — гумени опанак. Посебно је интересантан Јапанцима, а преко те азијске земље, опанак ће своје купце добити у Европи и Америци.

Традиционални гумени опанак, такозвани „пироћанац“, који се у „Тигру“ производи већ осам и по деценија, последњих неколико година добио је и своје наследнике у разним бојама. Врхунског су квалитета, а израђују се искључиво ручно за захтевна тржишта од Балкана до Далеког истока.

Радница Марија Антић каже за РТС да се норма повећала у односу на период када је почела да ради, али све је то, додаје, прихватљиво.

„Захтеви купаца су све строжи и строжи, значи, сваки нови модел је практично за њих виши ранг у односу на претходно усвојене моделе. Веома је строга контрола и улазних материјала и процеса производње и саме завршне контроле производа“, објашњава Марина Петровић, руководилац службе ТТ развоја.

Спутњик интервју - Sputnik Србија
Како су Јапанци открили српски ајвар и кисели купус

Годишње се у „Тигру“ произведе пола милиона опанака, а повећање потражње условило је да су се израђивали и током лета, када није сезона, јер опанак има сталне купце и велико тржиште. Сарадња са Јапанцима, пак, за „Тигровце“ представља изазов и нову перспективу.

„Што се тиче интересовања Јапанаца, било је усмерено пре свега на те различите боје опанака и на дечје моделе. Наш нови опанак који је нешто модификован у односу на 1935. годину, биће запакован у ексклузивну амбалажу и на тржишту ће носити тотално неку другу вредност и ући ће у нови ценовни сегмент“, напомиње Владимир Илић, генерални директор компаније „Тигар АД“

Иако освајају нова тржишта, у „Тигру“ се боре са старим дуговањима, а у току је и поступак УППР-а и тражење евентуалног партнера за приватизацију. Надају се добром исходу, с обзиром на то да су посао обезбедили за наредне две-три године.

Већ су добијени тендери за производњу специјалне обуће за Шведску и Финску армију, а са својим сталним купцима припремају производњу и нових модела.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала