Наиме, како је објавио РТЛ, возач из околине Каштела тврди да је 7. децембра код места Звјеринац близу Книна исти аутобус окрзнуо и његово теретно возило и у потпуности му разбио леви ретровизор.
Иако је полиција направила записник и закључила како је возач теретног возила крив „јер се штићеној колони није довољно одмакао у своју страну“, возач тврди да се зауставио на десној страни, највише што је могао, те да је аутобус ударио у његову леву страну.
Он тврди и да је полиција записник направила тек неколико сати касније, кад су га позвали у полицијску станицу, након што су утврдили штету на аутобусу штићене колоне, па је платио и казну од 650 куна. Тврди да су му казну објаснили тиме што су рекли да „штићена колона у саобраћају не може бити крива за несрећу“.
„Један полицајац је сликао, други разговарао, дао ми алкотест, резултат је био 0,0. Рекао ми је да та штићена колона не стаје и да не може она да буде крива што су они мене ударили. Па да смо ми ту погинули, они не би сносили одговорност! Ја питам, шта ћу сад, а они мени кажу да ми следи казна од 3.000 до 7.000 куна и 30 дана без возачке дозволе и три казнена бода. Ја кажем: ’Па ја сам стајао, нисам био у покрету! Да сам био, разумео бих вас, али нисам, тамо је канал и то је то‘“, испричао је за РТЛ возач.
„То што они говоре да штићена колона не мора да одговара за било који прекршај који направи, то је апсурдно! Могли смо да погинемо ја и моја девојка, и да су ударили у нас, њој би се сигурно нешто догодило. Морају да одговарају за то, без обзира што је заштићена колона“, рекао је за РТЛ Мате Гавран, учесник несреће.
Из МУП-а су потврдили да је до несреће дошло, али тврде да је крив возач теретног возила. Кажу да је позив полицији стигао и од њега и од полицијских службеника задужених за заштиту штићене колоне.
Из МУП-а су за РТЛ одговорили да су проверили изнете наводе и утврдили да полицијски службеник није рекао возачу да штићена колона не може бити крива за саобраћајну несрећу, већ да се штићена колона не зауставља код лакших саобраћајних несрећа с мањом материјалном штетом, односно да се обрада обавља накнадно.
„Из свега наведеног очигледно је да је до саобраћајне несреће с материјалном штетом дошло зато што возач теретног возила није поштовао прописе“, одговорили су из МУП-а.