00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Интермецо“
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Како са запосленима разговарати о повишици: Четири савета злата вредна

CC0 / / Менаџер
Менаџер - Sputnik Србија, 1920, 04.08.2021
Пратите нас
Бити свестан своје вредности и знати је уновчити требало би да буде оснажујуће искуство. Но захтев за повишицом може да створи анксиозност, а ако сте још при томе жена која се бори против разлика у платама, тензије око повишице могле би бити још интензивније.
Менаџери из различитих индустрија поделили су савете како послодавци могу подржати све у својој канцеларији, а са сврхом да разговори о повишици буду продуктивни и позитивни – без обзира на исход.

Вежбајте емпатију

„Разговор о новцу лако може да постане емоционално набијен. Менаџери би требало да успоставе атмосферу дијалога и да јасно комуницирају о очекивањима од запослених и јасних циљева“, објашњава Ани Дин, суоснивач технолошког стартапа „Верк“.
Каже да се не сме заборавити да се ти разговори односе на потребе људи који раде за вас. Саосећање и спремност за слушање много ће помоћи, чак и ако се захтев за повишицу не може одмах одобрити.
„Могли бисте открити да запослени не испуњава своје циљеве јер се осећа потрошеним или нема приступ флексибилности која му је потребна да ради најбоље што може“, додаје Дин.
Истраживање у „Верку“ доказало је да ће вероватније запослени, када имају приступ флексибилности, испунити и премашити своје циљеве – што их у коначном доводи у бољи положај када траже повишицу.

Дајте заслужену похвалу

„Најважнија ствар коју би менаџер требало да учини јесте да оснажи своје запослене“, објашњава Александра Шреценгост из једне породичне фирме. Разговор о постигнутим циљевима увек је добра ствар, док се истовремено пружа конструктивна критика. Мора се узети у обзир оно што је заслужено. Ако је члан тима изашао изван оквира свог посла, требало би да буде награђен за то јер га то оснажује.
Добар менаџер треба да подстиче потенцијал запослених, јер је то једини начин на који могу еволуирати у вишу улогу. Осмотрите њихове интересе и помозите им да напредују. Многи менаџери не схватају колико је то важно охрабрити запослене.

Подстакните отворену комуникацију

Најбољи приступ је да осигурате да разговор не буде изненађење. Ако менаџер и запослени редовно прате контролне тачке за напредак, менаџеру неће бити шок када га запослени упита за повишицу. Важно је да постави пројект професионалног развоја у којем се развијају вештине запослених у складу с потребама фирме. Ако у свој тим улажете током целе године, њихов сет вештина ће бити повећан и побољшан, па ће и повишице бити лако поделити, преноси Блиц бизнис.

Важност комуникације

Отворена, искрена комуникација с надређенима је пресудна. Ако се успостави окружење поверења, приступи расправама око тема које би могле изазвати анксиозност, попут плате, биће пуно лакши. Подстакните сараднике да са својим надређенима поделе своју мотивацију. То може бити повишица, више слободног времена, флексибилност распореда – шта год да је у питању, важно је да су менаџери упознати с тиме.
Девојка користи биометријску верификацију на мобилном телефону - Sputnik Србија, 1920, 26.06.2021
Постављене камере – само искрено срећни могу у канцеларије
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала