https://sputnikportal.rs/20220126/nemci-pobesneli-zbog-balkan-sosa-foto-1133669447.html
Немци побеснели због Балкан соса /фото/
Немци побеснели због Балкан соса /фото/
Sputnik Србија
Паковања разних производа прехрамбене индустрије у Србији временом су бивала све лакша, ретко и јефтинија, а ту муку однедавно муче и потрошачи у другим... 26.01.2022, Sputnik Србија
2022-01-26T10:26+0100
2022-01-26T10:26+0100
2022-01-26T10:26+0100
економија
свет – економија
туризам и трговина
магазин
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111233/69/1112336971_0:306:3264:2142_1920x0_80_0_0_f0aa0d8cee285a116700858e28c46d80.jpg
Трик произвођача сви су брзо схватили, али није противзаконит – формат исти, а грамажа мања.Бес немачких потрошача ових дана управо је изазвала иста ствар. Сос у супермаркету је постао скупљи а „лакши“.Хамбуршки центар за потрошаче објавио је резултате избора за „најгоре паковање 2021. године“, па је „сос од паприке“ прошао неславно: 50,6 одсто потрошача казнило је произвођача из Доње Саксоније због његовог соса за тестенине, пише Телеграф бизнис.Недуго пре него што је променила количину паковања, компанија је променила назив као и дизајн свог „соса од паприке“.У сваком случају, за нову количину производа постојао је разлог, саопштио је потрошачки центар Хамбург. Компанија „Хоман“ је купцу објаснила да „потрошачи преферирају количину од 400 до 500 милилитара за сосове“. „400 mlје идеална величина“ посебно за домаћинстава која имају мали број чланова.Занимљиво је и да на тегли пише „Балкан арт“.Тамошње удружење потрошача бавило се и осталим паковањима, као на пример производима из сегмента слаткиша.Критиковали су „Кит Кет“, јер има четири уместо пет табли. Цена у малопродаји му је наравно, остала иста – што значи повећање од 25 одсто. Разлог који је навела компанија: већи трошкови производње.Следећи на листи најгорих био је кекс „Африка“. Чоколадни вафл бисквит сада се зове „Перпетум“, а уместо досадашњих 130 грама, потрошачи су добили само 97 грама – што представља повећање цене и до 34 одсто.Разлог који је навела компанија: Вафл се више не може економично производити без повећања цене.
https://sputnikportal.rs/20220105/svi-imamo-razlog-za-strah-neizvesnost-trese-industriju-u-eu-sta-srbija-moze-da-ocekuje-1133057097.html
https://sputnikportal.rs/20220107/dobrodosli-u-2022-sta-nas-ceka-u-godini-pred-nama-video-1133049353.html
https://sputnikportal.rs/20220122/hoce-li-cene-osnovnih-proizvoda-biti-zamrznute-jos-tri-meseca-1133429448.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111233/69/1112336971_0:0:3264:2448_1920x0_80_0_0_53dafbfbe184e82e04c70dabf4153dca.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет – економија, туризам и трговина, магазин
свет – економија, туризам и трговина, магазин
Немци побеснели због Балкан соса /фото/
Паковања разних производа прехрамбене индустрије у Србији временом су бивала све лакша, ретко и јефтинија, а ту муку однедавно муче и потрошачи у другим земљама Европе.
Трик произвођача сви су брзо схватили, али није противзаконит – формат исти, а грамажа мања.
Бес немачких потрошача ових дана управо је изазвала иста ствар. Сос у супермаркету је постао скупљи а „лакши“.
Хамбуршки центар за потрошаче објавио је резултате избора за „најгоре паковање 2021. године“, па је „сос од паприке“ прошао неславно: 50,6 одсто потрошача казнило је произвођача из Доње Саксоније због његовог соса за тестенине,
пише Телеграф бизнис.
„Дрска превара“, сматрају они, јер је компанија напунила само 400 милилитара соса по тегли уместо претходних 500 милилитара – у исто време, међутим, цене су једноставно повећане у малопродаји: производ је одједном коштао до 1,49 евра уместо 99 центи као раније. Закључак је био огроман раст цене до 88 процената.
Недуго пре него што је променила количину паковања, компанија је променила назив као и дизајн свог „соса од паприке“.
У сваком случају, за нову количину производа постојао је разлог, саопштио је потрошачки центар Хамбург. Компанија „Хоман“ је купцу објаснила да „потрошачи преферирају количину од 400 до 500 милилитара за сосове“. „400 mlје идеална величина“ посебно за домаћинстава која имају мали број чланова.
Занимљиво је и да на тегли пише „Балкан арт“.
Тамошње удружење потрошача бавило се и осталим паковањима, као на пример производима из сегмента слаткиша.
Критиковали су „Кит Кет“, јер има четири уместо пет табли. Цена у малопродаји му је наравно, остала иста – што значи повећање од 25 одсто. Разлог који је навела компанија: већи трошкови производње.
Следећи на листи најгорих био је кекс „Африка“. Чоколадни вафл бисквит сада се зове „Перпетум“, а уместо досадашњих 130 грама, потрошачи су добили само 97 грама – што представља повећање цене и до 34 одсто.
Разлог који је навела компанија: Вафл се више не може економично производити без повећања цене.