00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Интермецо“
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Немци побеснели због Балкан соса /фото/

CC BY-SA 4.0 / Off-shell / Commercially made ajvarАјвар
Ајвар - Sputnik Србија, 1920, 26.01.2022
Пратите нас
Паковања разних производа прехрамбене индустрије у Србији временом су бивала све лакша, ретко и јефтинија, а ту муку однедавно муче и потрошачи у другим земљама Европе.
Трик произвођача сви су брзо схватили, али није противзаконит – формат исти, а грамажа мања.
Бес немачких потрошача ових дана управо је изазвала иста ствар. Сос у супермаркету је постао скупљи а „лакши“.
Хамбуршки центар за потрошаче објавио је резултате избора за „најгоре паковање 2021. године“, па је „сос од паприке“ прошао неславно: 50,6 одсто потрошача казнило је произвођача из Доње Саксоније због његовог соса за тестенине, пише Телеграф бизнис.
„Дрска превара“, сматрају они, јер је компанија напунила само 400 милилитара соса по тегли уместо претходних 500 милилитара – у исто време, међутим, цене су једноставно повећане у малопродаји: производ је одједном коштао до 1,49 евра уместо 99 центи као раније. Закључак је био огроман раст цене до 88 процената.
Недуго пре него што је променила количину паковања, компанија је променила назив као и дизајн свог „соса од паприке“.
У сваком случају, за нову количину производа постојао је разлог, саопштио је потрошачки центар Хамбург. Компанија „Хоман“ је купцу објаснила да „потрошачи преферирају количину од 400 до 500 милилитара за сосове“. „400 mlје идеална величина“ посебно за домаћинстава која имају мали број чланова.
Занимљиво је и да на тегли пише „Балкан арт“.
Тамошње удружење потрошача бавило се и осталим паковањима, као на пример производима из сегмента слаткиша.
Критиковали су „Кит Кет“, јер има четири уместо пет табли. Цена у малопродаји му је наравно, остала иста – што значи повећање од 25 одсто. Разлог који је навела компанија: већи трошкови производње.
Следећи на листи најгорих био је кекс „Африка“. Чоколадни вафл бисквит сада се зове „Перпетум“, а уместо досадашњих 130 грама, потрошачи су добили само 97 грама – што представља повећање цене и до 34 одсто.
Разлог који је навела компанија: Вафл се више не може економично производити без повећања цене.
радници - Sputnik Србија, 1920, 05.01.2022
ЕКОНОМИЈА
„Сви имамо разлог за страх“: Неизвесност тресе индустрију у ЕУ, шта Србија може да очекује
Нова година, 2022. - Sputnik Србија, 1920, 07.01.2022
СВЕТ
Добро дошли у 2022: Шта нас чека у години пред нама? /видео/
Колица у продавници - Sputnik Србија, 1920, 22.01.2022
ЕКОНОМИЈА
Хоће ли цене основних производа бити замрзнуте још три месеца
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала