https://sputnikportal.rs/20220223/fejsbuk-pokrenuo-rils-globalno-tehnoloski-gigant-promenio-fokus-1134674300.html
Фејсбук покренуо „Рилс“ глобално: Технолошки гигант променио фокус
Фејсбук покренуо „Рилс“ глобално: Технолошки гигант променио фокус
Sputnik Србија
Након поражавајућег извештаја о заради у фебруару и у покушају да привуче млађе кориснике, „Фејсбук“ је дао приоритет кратким видео-садржајима. Платформа је... 23.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-23T17:18+0100
2022-02-23T17:18+0100
2022-08-07T18:18+0200
наука и технологија
наука и технологија
тикток
економија
фејсбук
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/1a/1130982669_0:218:2867:1831_1920x0_80_0_0_8383d45fc2bb442d1c4716eff40111ea.jpg
Гигант друштвених медија, који је недавно најавио огроман заокрет ка производима виртуелне реалности, изгубио је трећину своје тржишне вредности након лошег извештаја о заради у фебруару. Зато је истакао „Рилс“ (Reels) као приоритет за придобијање млађих корисника.Фокус на „Рилс“ долази пошто су се млађи корисници у великом броју окупили на ривалским платформама као што је „Тикток“. Интерно истраживање компаније „Мета“, које је објавила Френсис Хоген, узбуњивач и бивши радник те фирме, показало је да је младих корисника све мање од 2012. године и да „само корисници старији од 25 година све чешће користе ‘Фејсбук’“.„Рилси“ су већ били доступни у САД и другде, али ће се сада проширити на укупно 150 земаља и бити истакнутији на „Фејсбуку“ и „Инстаграму“. Услуга за стварање видео-снимака ће такође да има више функција за уређивање и дељење, укључујући могућност да корисници „ремиксују“ видео-записе других како би додали своје коментаре, преноси „Гардијан“.„’Рилс’ је већ наш најбрже растући формат садржаја до сада, а данас га чинимо доступним свима на ‘Фејсбуку’ широм света“, рекао је извршни директор компаније „Мета“ Марк Закерберг у објави на „Фејсбуку“ у уторак.Компанија, која каже да гледање и креирање видео-снимака сада чини половину времена које људи проводе на „Фејсбуку“, такође је најавила нове начине на које креатори могу да зараде преко услуге „Рилс“. Речено је да фирма проширује свој програм да би се ауторима исплатили бонуси у више земаља и да тестира преклапајуће огласе користећи банере и налепнице како би креатори зарадили приход од огласа. Ускоро би требало да се појаве и огласи преко целог екрана између „Рилса“ тј. видео-снимака различитих корисника.„Мета“ је недавно рекла да се суочила са ударцима „Еплових“ (Apple) промена које се тичу приватности у оперативном систему који та компанија развија, што је отежало брендовима да циљају кориснике и мере своје огласе на „Фејсбуку“ и „Инстаграму“. Из компаније су навели и макроекономске проблеме као што су поремећаји у ланцу снабдевања.Тај 18-годишњи технолошки гигант прошлог месеца је такође упозорио да очекује успоравање раста прихода у наредном кварталу због повећане конкуренције и преусмеравања пажње корисника ка услугама као што су „Рилс“, које генеришу мањи приход.У својој најави од уторка, „Мета“ је такође рекла да ће спровести ажурирања за кориснике како би могли да праве и виде „Фејсбук Рилсе“ на новим местима, као што су „Фејсбук сториз“ (Stories), картица „Воч“ (Watch tab) и у „њуз фиду“ (news feed). У неким земљама, корисници ће такође да виде предложене „Рилсе“ у свом „фиду“.
https://sputnikportal.rs/20220205/crvena-lampica-za-metu-kakva-je-buducnost-tehnoloskog-giganta-posle-gubitka-od-200-milijardi-dolara-1134002185.html
https://sputnikportal.rs/20220204/mark-zakerberg-u-jednom-danu-izgubio-29-milijardi-dolara-1133971626.html
https://sputnikportal.rs/20220129/rampa-za-fejsbuk-gugl-jutjub-eu-zabranila-oglasavanje-pomocu-lajkova-hoce-li-i-srbija-1133687625.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/1a/1130982669_68:0:2799:2048_1920x0_80_0_0_894ea234ff0bc13b1ab1031a9514b5b2.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
наука и технологија, тикток, економија, фејсбук
наука и технологија, тикток, економија, фејсбук
Фејсбук покренуо „Рилс“ глобално: Технолошки гигант променио фокус
17:18 23.02.2022 (Освежено: 18:18 07.08.2022) Након поражавајућег извештаја о заради у фебруару и у покушају да привуче млађе кориснике, „Фејсбук“ је дао приоритет кратким видео-садржајима. Платформа је покренула своју услугу кратких видео-снимака „Рилс“ глобално, рекли су из „Мете“ у уторак, да би проширила свој најбрже растући формат садржаја након извештаја да је укупан број корисника опао.
Гигант друштвених медија, који је недавно најавио огроман заокрет ка производима виртуелне реалности, изгубио је трећину своје тржишне вредности након лошег извештаја о заради у фебруару. Зато је истакао „Рилс“ (Reels) као приоритет за придобијање млађих корисника.
Фокус на „Рилс“ долази пошто су се млађи корисници у великом броју окупили на ривалским платформама као што је „Тикток“. Интерно истраживање компаније „Мета“, које је објавила Френсис Хоген, узбуњивач и бивши радник те фирме, показало је да је младих корисника све мање од 2012. године и да „само корисници старији од 25 година све чешће користе ‘Фејсбук’“.
„Рилси“ су већ били доступни у САД и другде, али ће се сада проширити на укупно 150 земаља и бити истакнутији на „Фејсбуку“ и „Инстаграму“. Услуга за стварање видео-снимака ће такође да има више функција за уређивање и дељење, укључујући могућност да корисници „ремиксују“ видео-записе других како би додали своје коментаре,
преноси „Гардијан“.
„Мета“ је покренула „Рилс“ на „Инстаграму“ 2020. и на „Фејсбуку“ 2021. као одговор на експлозивно популарну апликацију за кратке видео-снимке „Тикток“, која је у власништву кинеског технолошког гиганта „Бајтденс“ (ByteDance). Скоро па копија супарничке платформе изазвала је критике и оптужбе за антиконкурентско понашање, пошто „Фејсбук“ има историју позајмљивања кључних карактеристика својих највећих ривала.
„’Рилс’ је већ наш најбрже растући формат садржаја до сада, а данас га чинимо доступним свима на ‘Фејсбуку’ широм света“, рекао је извршни директор компаније „Мета“ Марк Закерберг у објави на „Фејсбуку“ у уторак.
Компанија, која каже да гледање и креирање видео-снимака сада чини половину времена које људи проводе на „Фејсбуку“, такође је најавила нове начине на које креатори могу да зараде преко услуге „Рилс“. Речено је да фирма проширује свој програм да би се ауторима исплатили бонуси у више земаља и да тестира преклапајуће огласе користећи банере и налепнице како би креатори зарадили приход од огласа. Ускоро би требало да се појаве и огласи преко целог екрана између „Рилса“ тј. видео-снимака различитих корисника.
„Мета“ је недавно рекла да се суочила са ударцима „Еплових“ (Apple) промена које се тичу приватности у оперативном систему који та компанија развија, што је отежало брендовима да циљају кориснике и мере своје огласе на „Фејсбуку“ и „Инстаграму“. Из компаније су навели и макроекономске проблеме као што су поремећаји у ланцу снабдевања.
Тај 18-годишњи технолошки гигант прошлог месеца је такође упозорио да очекује успоравање раста прихода у наредном кварталу због повећане конкуренције и преусмеравања пажње корисника ка услугама као што су „Рилс“, које генеришу мањи приход.
У својој најави од уторка, „Мета“ је такође рекла да ће спровести ажурирања за кориснике како би могли да праве и виде „Фејсбук Рилсе“ на новим местима, као што су „Фејсбук сториз“ (Stories), картица „Воч“ (Watch tab) и у „њуз фиду“ (news feed). У неким земљама, корисници ће такође да виде предложене „Рилсе“ у свом „фиду“.