00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли је могућ НАТО без САД?
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА

Фејсбук покренуо „Рилс“ глобално: Технолошки гигант променио фокус

© AP Photo / Jenny KaneФејсбук
Фејсбук - Sputnik Србија, 1920, 23.02.2022
Пратите нас
Након поражавајућег извештаја о заради у фебруару и у покушају да привуче млађе кориснике, „Фејсбук“ је дао приоритет кратким видео-садржајима. Платформа је покренула своју услугу кратких видео-снимака „Рилс“ глобално, рекли су из „Мете“ у уторак, да би проширила свој најбрже растући формат садржаја након извештаја да је укупан број корисника опао.
Гигант друштвених медија, који је недавно најавио огроман заокрет ка производима виртуелне реалности, изгубио је трећину своје тржишне вредности након лошег извештаја о заради у фебруару. Зато је истакао „Рилс“ (Reels) као приоритет за придобијање млађих корисника.
Фокус на „Рилс“ долази пошто су се млађи корисници у великом броју окупили на ривалским платформама као што је „Тикток“. Интерно истраживање компаније „Мета“, које је објавила Френсис Хоген, узбуњивач и бивши радник те фирме, показало је да је младих корисника све мање од 2012. године и да „само корисници старији од 25 година све чешће користе ‘Фејсбук’“.
„Рилси“ су већ били доступни у САД и другде, али ће се сада проширити на укупно 150 земаља и бити истакнутији на „Фејсбуку“ и „Инстаграму“. Услуга за стварање видео-снимака ће такође да има више функција за уређивање и дељење, укључујући могућност да корисници „ремиксују“ видео-записе других како би додали своје коментаре, преноси „Гардијан“.
„Мета“ је покренула „Рилс“ на „Инстаграму“ 2020. и на „Фејсбуку“ 2021. као одговор на експлозивно популарну апликацију за кратке видео-снимке „Тикток“, која је у власништву кинеског технолошког гиганта „Бајтденс“ (ByteDance). Скоро па копија супарничке платформе изазвала је критике и оптужбе за антиконкурентско понашање, пошто „Фејсбук“ има историју позајмљивања кључних карактеристика својих највећих ривала.
„’Рилс’ је већ наш најбрже растући формат садржаја до сада, а данас га чинимо доступним свима на ‘Фејсбуку’ широм света“, рекао је извршни директор компаније „Мета“ Марк Закерберг у објави на „Фејсбуку“ у уторак.
Компанија, која каже да гледање и креирање видео-снимака сада чини половину времена које људи проводе на „Фејсбуку“, такође је најавила нове начине на које креатори могу да зараде преко услуге „Рилс“. Речено је да фирма проширује свој програм да би се ауторима исплатили бонуси у више земаља и да тестира преклапајуће огласе користећи банере и налепнице како би креатори зарадили приход од огласа. Ускоро би требало да се појаве и огласи преко целог екрана између „Рилса“ тј. видео-снимака различитих корисника.
© Sputnik / Рамиль Ситдиков„Мета“ је најавила нове начине на које ће креатори видео-снимака моћи да зараде преко услуге „Рилс“.
Апликација Фејсбука на мобилном телефону - Sputnik Србија, 1920, 23.02.2022
„Мета“ је најавила нове начине на које ће креатори видео-снимака моћи да зараде преко услуге „Рилс“.
„Мета“ је недавно рекла да се суочила са ударцима „Еплових“ (Apple) промена које се тичу приватности у оперативном систему који та компанија развија, што је отежало брендовима да циљају кориснике и мере своје огласе на „Фејсбуку“ и „Инстаграму“. Из компаније су навели и макроекономске проблеме као што су поремећаји у ланцу снабдевања.
Тај 18-годишњи технолошки гигант прошлог месеца је такође упозорио да очекује успоравање раста прихода у наредном кварталу због повећане конкуренције и преусмеравања пажње корисника ка услугама као што су „Рилс“, које генеришу мањи приход.
У својој најави од уторка, „Мета“ је такође рекла да ће спровести ажурирања за кориснике како би могли да праве и виде „Фејсбук Рилсе“ на новим местима, као што су „Фејсбук сториз“ (Stories), картица „Воч“ (Watch tab) и у „њуз фиду“ (news feed). У неким земљама, корисници ће такође да виде предложене „Рилсе“ у свом „фиду“.
Апликација Фејсбука на мобилном телефону - Sputnik Србија, 1920, 05.02.2022
ЕКОНОМИЈА
Црвена лампица за Мету: Каква је будућност технолошког гиганта после губитка од 200 милијарди долара
Марк Закерберг и лого Фејсбука - Sputnik Србија, 1920, 04.02.2022
СВЕТ
Рекордни губитак: Марк Закерберг у једном дану остао без 29 милијарди долара
Лого Европске уније на седишту Европског парламента у Бриселу - Sputnik Србија, 1920, 29.01.2022
ДРУШТВО
Рампа за Фејсбук, Гугл, Јутјуб: ЕУ забранила оглашавање помоћу „лајкова“ – хоће ли и Србија
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала