https://sputnikportal.rs/20220329/zakljucavanje-sangaja-svetska-trgovina-i-transport-ponovo-na-ozbiljnom-ispitu-1135938725.html
Закључавање Шангаја: Светска трговина и транспорт поново на озбиљном испиту
Закључавање Шангаја: Светска трговина и транспорт поново на озбиљном испиту
Sputnik Србија
Закључавање Шангаја озбиљно ће да наштети транспорту и могло би да повећа трошкове, упозорила је данска бродарска компанија „Маерск“, сигнализиравши појачани... 29.03.2022, Sputnik Србија
2022-03-29T17:57+0200
2022-03-29T17:57+0200
2022-03-29T17:57+0200
свет – економија
економија
саобраћај и инфраструктура
туризам и трговина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111511/96/1115119666_0:261:5001:3074_1920x0_80_0_0_7aeabe8716e87bf8aaad76862c493575.jpg
Лука и терминали за претовар бродова у Шангају спадају међу најпрометније у свету и неће бити обухваћени строгим мерама затварања у две фазе којима градске власти желе да сузбију ковид 19, али град је забранио кретање возилима без домова и становницима, преноси Сеебиз.Маерск, друга највећа светска компанија за контејнерски превоз, проценио је у понедељак да ће услуге камионског превоза са одредиштем односно полазиштем у Шангају бити смањене за 30 посто због потпуног затварања шангајских регија Пудонг и Пукси до 5. априла.Додали су да ће складишта у Шангају бити затворена до петка.Компанија за транспорт и складиштење терета са седиштем у САД-у „СЕКО Лоџистикс“ саопштила је да су фабрике у суседној кинеској покрајини Жејианг одлучиле да испоручују пошиљке из луке Нингбо, уместо из Шангаја.„Очекујемо: нагло повећање цена ваздушног превоза почевши од данас. Већ смо данас добили неколико екстремно високих понуда на упите за (транспорт) у Европу, стоји на њиховој страници на интернету.Кина бележи највећи број заражених ковидом 19 од стишавања првог таласа пандемије у 2020. У марту су увели такозвано закључавање у производним извозним центрима попут Чангчуна и Шенжена, а резултати је велики број бродова који у кинеским лукама чекају терет.Ограничења у Чангчуну и даље су на снази док их је Шенжен ублажио, одобривши 21. марта отварање компанија и фабрика.Истраживање које су спровеле државне новине показало је да је „рат“ против ковида 19 у Шенжену нашкодио до 93 одсто малих и средњих компанија, проузрокујући прекид у производњи, поремећаје у набавним ланцима и кашњења у реализацији наруџби.
https://sputnikportal.rs/20220328/kina-zatvara-sangaj-grad-od-25-miliona-stanovnika-u-dvostepenom-lokdaunu-1135877752.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111511/96/1115119666_276:0:4723:3335_1920x0_80_0_0_bc3dd48551face3ad67a43d073d4d58a.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет – економија, саобраћај и инфраструктура, туризам и трговина
свет – економија, саобраћај и инфраструктура, туризам и трговина
Закључавање Шангаја: Светска трговина и транспорт поново на озбиљном испиту
Закључавање Шангаја озбиљно ће да наштети транспорту и могло би да повећа трошкове, упозорила је данска бродарска компанија „Маерск“, сигнализиравши појачани притисак у ланцима набавке због строге кинеске политике сузбијања заразе ковидом 19.
Лука и терминали за претовар бродова у Шангају спадају међу најпрометније у свету и неће бити обухваћени строгим мерама затварања у две фазе којима градске власти желе да сузбију ковид 19, али град је забранио кретање возилима без домова и становницима,
преноси Сеебиз.
Маерск, друга највећа светска компанија за контејнерски превоз, проценио је у понедељак да ће услуге камионског превоза са одредиштем односно полазиштем у Шангају бити смањене за 30 посто због потпуног затварања шангајских регија Пудонг и Пукси до 5. априла.
Додали су да ће складишта у Шангају бити затворена до петка.
„То ће значити дужа раздобља испоруке, а можда и веће трошкове превоза, попут накнада за заобилазне руте и за ауто-путеве“, истакли су у „Маерску“.
Компанија за транспорт и складиштење терета са седиштем у САД-у „СЕКО Лоџистикс“ саопштила је да су фабрике у суседној кинеској покрајини Жејианг одлучиле да испоручују пошиљке из луке Нингбо, уместо из Шангаја.
„Очекујемо: нагло повећање цена ваздушног превоза почевши од данас. Већ смо данас добили неколико екстремно високих понуда на упите за (транспорт) у Европу, стоји на њиховој страници на интернету.
Кина бележи највећи број заражених ковидом 19 од стишавања првог таласа пандемије у 2020. У марту су увели такозвано закључавање у производним извозним центрима попут Чангчуна и Шенжена, а резултати је велики број бродова који у кинеским лукама чекају терет.
Ограничења у Чангчуну и даље су на снази док их је Шенжен ублажио, одобривши 21. марта отварање компанија и фабрика.
Истраживање које су спровеле државне новине показало је да је „рат“ против ковида 19 у Шенжену нашкодио до 93 одсто малих и средњих компанија, проузрокујући прекид у производњи, поремећаје у набавним ланцима и кашњења у реализацији наруџби.