Марин Ле Пен: У Француској ће зима бити тешка, а наредна још тежа
© Sputnik / Kristina AfanasyevaМарин Ле Пен
© Sputnik / Kristina Afanasyeva
Пратите нас
Предстојећа зима ће у Француској, због санкција Европске уније против Русије, бити тешка, а следећа још тежа, изјавила је лидерка фракције „Национални савез“ у француском парламенту Марин Ле Пен.
„Санкције су се показале као контрапродуктивне. Реалност је таква, да је захваљујући тим санкцијама Русија додатно зарадила на извозу нафте 40 милијарди евра! Те санкције не само да не функционишу, већ њих осећају и сами Французи. Ова зима ће за нас бити тешка, а следећа, највероватније, још тежа“, рекла је Ле Пенова у интервјуу телевизији БФМТВ.
Према њеним речима, одговорност за насталу ситуацију лежи на онима који су донели одлуку о санкцијама против Русије.
После почетка специјалне операције у Украјини, Запад је повећао притисак санкцијама на Русију, што је довело до повећања цена електричне енергије, горива и хране у Европи и САД. Председник Русије Владимир Путин је изјавио да је политика обуздавања и слабљења Русије дугорочна стратегија Запада, a санкције су изазвале озбиљан удар на целу светску економију. Он сматра да је главни циљ Запада погоршање живота милиона људи.
Влада Француске је прошлог лета покренула програм „енергетске трезвености“ са циљем да се снизи употреба електричне енергије за десет одсто, како би се избегао дефицит енергије током зиме. Влада је позвала предузећа и транспортне компаније да представе конкретне планове како би се смањила употреба струје.
Влада Француске је прошлог лета покренула програм „енергетске трезвености“ са циљем да се снизи употреба електричне енергије за десет одсто, како би се избегао дефицит енергије током зиме. Влада је позвала предузећа и транспортне компаније да представе конкретне планове како би се смањила употреба струје.
У циљу штедње електричне енергије у Француској су забрањене светлеће рекламе, а продавцима су забранили да држе отворена врата док је укључен клима уређај или систем за грејање. Дат је налог да се у продавницама током ноћи искључују рекламе и вентилација, снижава јачина осветљења за 50 одсто док се не појаве купци и за 30 одсто у радно време у случају критичног нивоа потрошње електричне енергије.