00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
МУЛТИМЕДИЈА
Када слика говори више од хиљаду речи! Кроз Спутњикове фото-галерије, инфографике и други мултимедијални садржај сагледајте свет из другачије перспективе.

Живот под земљом - најпрометнији метро у Европи прославио 88 година рада

Пратите нас
Московски метро у понедељак је прославио 88 година рада. Он је најпрометнији метро у Европи, а са просечних око седам милиона путника дневно, пети у свету.
Московски метро интегрални је део руске престоничке транспортне инфраструктуре од свог отварања 1935. године. Од тада се значајно проширио, па данас поседује више од 250 станица и 14 линија које саобраћају трасом дужом од 400 километара.
© Sputnik / Anatoliy Garanin

Московски метро је импресиван подвиг инжењеринга и дизајна који игра виталну улогу у свакодневном животу милиона људи у руској престоници.

Московски метро је импресиван подвиг инжењеринга и дизајна који игра виталну улогу у свакодневном животу милиона људи у руској престоници. - Sputnik Србија
1/18

Московски метро је импресиван подвиг инжењеринга и дизајна који игра виталну улогу у свакодневном животу милиона људи у руској престоници.

© Sputnik / Arkadyi Shaikhet

Метро је служио као склониште за бомбе током Великог отаџбинског рата. Многе станице су у то време коришћене као склоништа од ваздушних напада.

Метро је служио као склониште за бомбе током Великог отаџбинског рата. Многе станице су у то време коришћене као склоништа од ваздушних напада. - Sputnik Србија
2/18

Метро је служио као склониште за бомбе током Великог отаџбинског рата. Многе станице су у то време коришћене као склоништа од ваздушних напада.

© Sputnik

Московски метро је такође познат по својој ефикасности и поузданости. Возови пролазе сваких 90 секунди у шпицу, осигуравајући да путници брзо и лако стигну до свог одредишта.

Московски метро је такође познат по својој ефикасности и поузданости. Возови пролазе сваких 90 секунди у шпицу, осигуравајући да путници брзо и лако стигну до свог одредишта. - Sputnik Србија
3/18

Московски метро је такође познат по својој ефикасности и поузданости. Возови пролазе сваких 90 секунди у шпицу, осигуравајући да путници брзо и лако стигну до свог одредишта.

© Sputnik / G. Alexandrov

Свака станица метроа поседује сопствени стил који рефлектују различите периоде Совјетске историје и приказује креативност и вештину истакнутих архитеката и уметника.

Свака станица метроа поседује сопствени стил који рефлектују различите периоде Совјетске историје и приказује креативност и вештину истакнутих архитеката и уметника. - Sputnik Србија
4/18

Свака станица метроа поседује сопствени стил који рефлектују различите периоде Совјетске историје и приказује креативност и вештину истакнутих архитеката и уметника.

© Sputnik / Denisenko

Возови саобраћају свакога дана од 5:30 до 1 сат иза поноћи.

Возови саобраћају свакога дана од 5:30 до 1 сат иза поноћи. - Sputnik Србија
5/18

Возови саобраћају свакога дана од 5:30 до 1 сат иза поноћи.

© Sputnik / Boris Babanov

Московски метро познат је по својој јединственој архитектури и дизајну. Многе његове станице се сматрају уметничким делима, са китњастим украсима, замршеним мозаицима и задивљујућим скулптурама.

Московски метро познат је по својој јединственој архитектури и дизајну. Многе његове станице се сматрају уметничким делима, са китњастим украсима, замршеним мозаицима и задивљујућим скулптурама. - Sputnik Србија
6/18

Московски метро познат је по својој јединственој архитектури и дизајну. Многе његове станице се сматрају уметничким делима, са китњастим украсима, замршеним мозаицима и задивљујућим скулптурама.

© Sputnik / Fred Grinberg / Уђи у базу фотографија

Поред своје лепоте, Московски метро представља важан вид превоза за локално становништво и туристе.

Поред своје лепоте, Московски метро представља важан вид превоза за локално становништво и туристе. - Sputnik Србија
7/18

Поред своје лепоте, Московски метро представља важан вид превоза за локално становништво и туристе.

© Sputnik / Ivan Denisenko / Уђи у базу фотографија

Многи Московски метро пореде са музејима и подземним дворцима, а због своје величанствености привлачи и огроман број туриста. Метро има више од 730 ескалатора, а најдужи, од 126 метара, налази се на метро станици Парк културе.

Многи Московски метро пореде са музејима и подземним дворцима, а због своје величанствености привлачи и огроман број туриста. Метро има више од 730 ескалатора, а најдужи, од 126 метара, налази се на метро станици Парк културе. - Sputnik Србија
8/18

Многи Московски метро пореде са музејима и подземним дворцима, а због своје величанствености привлачи и огроман број туриста. Метро има више од 730 ескалатора, а најдужи, од 126 метара, налази се на метро станици Парк културе.

© Sputnik / V. Tichomirov / Уђи у базу фотографија

Чак 44 станице Московског метроа имају статус културног наслеђа.

Чак 44 станице Московског метроа имају статус културног наслеђа. - Sputnik Србија
9/18

Чак 44 станице Московског метроа имају статус културног наслеђа.

© Sputnik / Valeriy Shustov / Уђи у базу фотографија

Московски метро изграђен је по наређењу совјетског лидера Јосифа Стаљина, а све станице првог круга— кољца, како Руси кажу, подсећају на салоне племићких двораца.

Московски метро изграђен је по наређењу совјетског лидера Јосифа Стаљина, а све станице првог круга— кољца, како Руси кажу, подсећају на салоне племићких двораца. - Sputnik Србија
10/18

Московски метро изграђен је по наређењу совјетског лидера Јосифа Стаљина, а све станице првог круга— кољца, како Руси кажу, подсећају на салоне племићких двораца.

© Sputnik / Ivan Denisenko / Уђи у базу фотографија

Путници проучавају мапу московског метроа.

Путници проучавају мапу московског метроа. - Sputnik Србија
11/18

Путници проучавају мапу московског метроа.

© Sputnik / Boris Kavashkin / Уђи у базу фотографија

Удео подземне железнице у превозу путника углавном граду Русије износи око 56 одсто.

Удео подземне железнице у превозу путника углавном граду Русије износи око 56 одсто.  - Sputnik Србија
12/18

Удео подземне железнице у превозу путника углавном граду Русије износи око 56 одсто.

© Sputnik / Ivan Shagin / Уђи у базу фотографија

Градитељи Московског метроа били су и његови први путници далеке 1935. године.

Градитељи Московског метроа били су и његови први путници далеке 1935. године. - Sputnik Србија
13/18

Градитељи Московског метроа били су и његови први путници далеке 1935. године.

© Sputnik / V. Tichomirov / Уђи у базу фотографија

Московски метро је такође један од најјефтинијих система метроа на свету, што га чини приступачним за сваки ниво друштва.

Московски метро је такође један од најјефтинијих система метроа на свету, што га чини приступачним за сваки ниво друштва. - Sputnik Србија
14/18

Московски метро је такође један од најјефтинијих система метроа на свету, што га чини приступачним за сваки ниво друштва.

© Sputnik / Boris Kavashkin / Уђи у базу фотографија

У просеку, свакодневно се Московским метроом превезе више од седам милиона путника, а радним данима и преко девет милиона, што је светски рекорд.

У просеку, свакодневно се Московским метроом превезе више од седам милиона путника, а радним данима и преко девет милиона, што је светски рекорд. - Sputnik Србија
15/18

У просеку, свакодневно се Московским метроом превезе више од седам милиона путника, а радним данима и преко девет милиона, што је светски рекорд.

© Sputnik / Igor Gavrilov / Уђи у базу фотографија

Путници Московског метроа.

Путници Московског метроа. - Sputnik Србија
16/18

Путници Московског метроа.

© Sputnik / Semenov / Уђи у базу фотографија

У изградњи метроа су учествовале највеће совјетске архитекте, захваљујући којима су и настала права ремек-дела, која данас спадају у споменике архитектуре под заштитом државе.

У изградњи метроа су учествовале највеће совјетске архитекте, захваљујући којима су и настала права ремек-дела, која данас спадају у споменике архитектуре под заштитом државе. - Sputnik Србија
17/18

У изградњи метроа су учествовале највеће совјетске архитекте, захваљујући којима су и настала права ремек-дела, која данас спадају у споменике архитектуре под заштитом државе.

© Sputnik / RIA Novosti / Уђи у базу фотографија

Најдужа линија Московског метроа је Арбатско-покровска и износи 45,1 километар, а најкраћа је Каховска линија— 3,3 километара. Просечна брзина возова је 41,61 километара на сат.

Најдужа линија Московског метроа је Арбатско-покровска и износи 45,1 километар, а најкраћа је Каховска линија— 3,3 километара. Просечна брзина возова је 41,61 километара на сат. - Sputnik Србија
18/18

Најдужа линија Московског метроа је Арбатско-покровска и износи 45,1 километар, а најкраћа је Каховска линија— 3,3 километара. Просечна брзина возова је 41,61 километара на сат.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала